תשע בתקליטיה
כשחבשו לי בצהרי היום את עין שמאל אחרי הליך רפואי קטן, חשבתי שעדיף לנוח כמצוות הרופא, ולא לשדר במצב כזה. הרי אני בקושי רואה משהו, לא כל שכן ביצוע טכני של שידור חי. במחשבה שניה... ;-) https://www.mixcloud.com/aviad-man/vinyl-eve-no214-281122-we-close-our-eyes-%D7%AA%D7%A9%D7%A2-%D7%91%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%99%D7%94-%D7%9C%D7%90-%D7%A2%D7%95%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A2%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D/ https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/rp-shows/2022/11/sifolux-200422.mp3
todayNovember 28, 2022 172